Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Needs | użytkownik

imię i nazwiskom. zawadzki adreszawsze w innym miejscu zarejestrowany08.08.2006 @01:22:00 ostatnio na stronie07.04.2012 @19:59:32



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwm-zawadzki.eu.interia.pl/index.html
digarty162 komentarze299 posty na forum2

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~hajsiwo    06.03.2008 @19:38:05
dobrze jakbyś napisał co Ci legło...
-Mekhta    06.03.2008 @19:37:06
miały być projekty zbroi
-SklonujMnie    06.03.2008 @19:24:18
hm, ja zrobilam tak jak ja chcialam, no ale dzieki za uwage nastepnym razem postaram sie inaczej to zrobic.
~izzo    06.03.2008 @19:15:56
początki, początki.
dzięki za radę!
pozdrawiam
~TomaszMajecki    05.02.2008 @12:37:50
ciekawa galeria. czuje trochę Beksińskiego.
_______
"Cierpienie jest drogą świadomości i to przezeń istoty żywe zyskują świadomość samych siebie..."
~witoldvargas    11.12.2007 @19:17:06
Dziękuję i wzajemnie. Zajrzę tu w wolnej chwili.
~lietkynes82    11.12.2007 @18:51:39
Odnośnie mojej fotki "Ruin n Misery": no miejscowka jest extra ale ja bym kadru nei ruszal. wielu sie wypowiadalo juz o tym foto i nikt nie mial zastrzezen. ale zawsze mozesz znalezc to mce, wbic sie i zrobic po swojemu fote, no nie?
_______
.....Just remember When U think U R free, the crack inside Your fuckin world is me....
http://www.lietkynes82.deviantart.com
~neutralna87    27.10.2007 @12:51:59
Niestety to bez retuszu , prosto z aparatu

Musze zainstalowac program
_______
Oceń , mile widziane rady.
~centy    27.10.2007 @12:05:51
nic sie nie stalo. to po prostu zachd slonca a ze szeroki kat to widac ze noc nadchodzi. poza tym to infrared, moze dlatego wrazenie dnia.
~kilanziom    23.10.2007 @21:30:59
ciekawe masz wrażenia, słyszałeś o czymś takim jak perspektywa trójzbieżna?
ostatnio edytowane: 2007-10-23 21:31:39
_______
Człowiek secesja.
~czornyy    23.10.2007 @21:15:01
spieszyłem się przed premierą, kiedyś poprawię...
~dikamilo    23.10.2007 @20:54:51
dzięki za komentarz

Pozdrawiam
_______
Chcesz podziękować za ocenę ? Oceń moje digarty.
~JanuszTewu    22.10.2007 @21:49:06
~st51    22.10.2007 @00:42:50
dziekuje za wizyte swoja droga ciekawa masz galerie, malo prac w tym stylu spotkalem pzdr
~azariel87    22.10.2007 @00:36:20
~cezarius    20.10.2007 @00:27:12
ok fenkju i wzajem
~cubbus    19.10.2007 @23:03:23
tak dokładnie kadrowałem-żeby nie były w mocnym punkcie bo nie wychodziła wtedy kompzycja a jak zmieniłem miejsce to sie zlewały te drzewa
_______
सभी को हार्दिक बधाई
http://www.skura.com.pl
~maciejgancarz    15.10.2007 @02:47:08
Taaaak, Szczególnie Że To Ja Tam Byłem Wcześniej :P
~mictar    15.10.2007 @00:30:07
pffffffff....

no tak jakby to jest
~groszq    15.10.2007 @00:15:01
hehe no cos trzeba napisac a tak by the way to zdjecie zrobione przypadkiem (tzn jego pierwowzór)
dzieki za komentarz
_______
raz dwa trzy szklane oko patrzy
~Hannibal    15.10.2007 @00:09:08
Wybacz, aluzja może nie była zbyt czytelna. Chodziło mi o to, że te światła wcale nie mają pełnić tradycyjnej roli - w tym sensie są zupełnie do niczego. Pozdrawiam
~Hannibal    14.10.2007 @23:51:38
Piszesz jak pracownik elektrowni... Pozdrawiam
~wszystkogra    13.10.2007 @13:19:20
Cóż, nie uważam jej z najlepszej z moich prac, ale dziękuję
_______
"Je ne sais pas ou je vais, oh ça je l'ai jamais bien su
Mais si jamais je le savais, je crois bien que je n'irai plus".
~kspacja    12.10.2007 @22:42:00
i dziękuje Ci, bardzo, ale muszę powiedzieć, że naprawde myślałem na tym jak to zrobi i ten kadr wydał mi się na odpowiedniejszy... powiem szczerze, że kompozycja to nie tylko: jak? ale co?
_______
Nie dziękuj, tylko komentuj moje zdjęcia...
~kspacja    12.10.2007 @22:04:11
a co masz na myśli?
_______
Nie dziękuj, tylko komentuj moje zdjęcia...
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt